İl Müdürü Selçuk, Gülşehir’in Gümüşkent köyü, Hacıbektaş ve Ürgüp ilçelerinde bulunan yatılı kuruluşlarda gece nöbeti tutan personeli ziyaret etti.

Ziyaret sırasında denetim de gerçekleştiren Selçuk, birimleri tek tek dolaştı.

TES Başkanı Urgenç: Akademisyenlik cazibesini kaybediyor
TES Başkanı Urgenç: Akademisyenlik cazibesini kaybediyor
İçeriği Görüntüle

İl Müdürü Selçuk nöbetçi amir ve personellerle sohbet ederek, nöbet ve genel durumlar hakkında ilgili bilgi aldı. Ardından çalışmalarında kolaylıklar diledi.

Gcsrq D V Xc A Ax4 Vk

Muhabir: RAVZA NUR BAYDEMİR