Kozaklı Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, halk sağlığını koruma adına ilçe genelinde gıda denetimleri gerçekleştirdi.

İlçe zabıta ekipleri tarafından yapılan denetimlerde, son kullanma tarihi geçmiş ürünler tespit edildi.

Ürünler ekipler tarafından toplanıp yakılarak imha edildi.

Belediyeden yapılan açıklamada ise, halk sağlığını korumaya yönelik denetimlerin kararlılıkla devam edeceği belirtildi.

Kozaklı’da yüzlerce kişi sağlık için yürüdü
Kozaklı’da yüzlerce kişi sağlık için yürüdü
İçeriği Görüntüle

Kozaklıda Ele Geçirilen Ürünler Imha Edildi1

Muhabir: MEHMET GÜNAY