Kaymakam Gürkan, Kozaklı Kaymakamlığının koordinasyonunda Kozaklıspor’un teknik kadrosuyla kahvaltıda bir araya geldi.

Kozaklı’da bayramlaşma programına Bakan Gürlek damga vurdu
Kozaklı’da bayramlaşma programına Bakan Gürlek damga vurdu
İçeriği Görüntüle

Kahvaltıya Gürkan’ın yanı sıra İlçe Milli Eğitim Müdürü Ümit Koç, Antrenör İlçe Gençlik Spor müdürü Deniz Hacıbekiroğlu, MHP İlçe Başkanı Canip Yüksel ve İmam Hatip Lisesi Müdürü İsa Irmak katıldı.

Kahvaltıda bir süre sohbet edilerek, Kozaklı'nın spor ve eğitimdeki geleceği konuşuldu.

Kozaklı'nın geleceği için ve daha güçlü yarınlara taşımak için birlikte çalışmaya devam edeceklerini belirten Kaymakam Gürkan, “Geleceğin sporcuları ve eğitimcileriyle, hep birlikte daha nice başarılara.” dedi.

Gürkan, Kozaklıspor teknik kadrosuna kahvaltıya katıldıkları için teşekkür etti.

Muhabir: RAVZA NUR BAYDEMİR