Sağlık Bakanlığı bünyesinde görev yapan Sağlık Turizmi Koordinasyon ve Yabancı Uyruklu Hastalar Birimi Koordinatörü Oğuzhan Kaya, Nevşehir Devlet Hastanesini ziyaret ederek çeşitli incelemelerde bulundu.

Nevşehir'de gururlandıran başarı! 50 hasta il dışına gitmeden tedavi edildi
Nevşehir'de gururlandıran başarı! 50 hasta il dışına gitmeden tedavi edildi
İçeriği Görüntüle

Nevşehir Devlet Hastanesi Konferans Salonu’nda gerçekleştirilen toplantıya İl Sağlık Müdürü Op. Dr. Hasan Tartar’ın yanı sıra başkanlar, başkan yardımcıları, hastane başhekimleri, idareciler ve sağlık personelleri katıldı.

Toplantıda Nevşehir’de sağlık turizmi kapsamında yürütülen çalışmalar hakkında sunum yapılırken, özellikle yabancı uyruklu hastalara verilen sağlık hizmetleri detaylı şekilde değerlendirildi.

Sağlık alanında sunulan hizmetlerin geliştirilmesi, hasta memnuniyetinin artırılması ve süreçlerin daha etkin hale getirilmesine yönelik konular üzerinde duruldu.

Ziyaret kapsamında ayrıca hastanede yürütülen uygulamalar yerinde incelendi. Yabancı hastaların sağlık hizmetlerine erişim süreçleri, hastane içerisindeki yönlendirme hizmetleri ve mevcut işleyiş hakkında karşılıklı görüş alışverişinde bulunuldu.

Yetkililer, Nevşehir’in sağlık turizmi potansiyelinin artırılması adına koordinasyonun güçlendirilmesinin önemine dikkat çekti.

Kapadokya bölgesinin turizm açısından yoğun ilgi görmesi nedeniyle sağlık turizmi alanında da önemli bir potansiyele sahip olduğuna vurgu yapılırken, kentte sunulan sağlık hizmetlerinin hem yerli hem de yabancı hastalar açısından daha erişilebilir ve kaliteli hale getirilmesi için çalışmaların sürdüğü ifade edildi.

Whatsapp Image 2026 05 07 At 16.16.52Whatsapp Image 2026 05 07 At 16.16.52 (1)

Kaynak: HABER MERKEZİ