Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı'nın AK Parti'ye geçeceği yönündeki iddialar gündemdeki sıcaklığını korurken, Arı'nın katıldığı bir proje lansmanında yaptığı konuşma dikkat çekti. Son dönemde siyasi kulislerde en çok konuşulan isimlerden biri olan Arı, konuşmasında doğrudan parti değişimiyle ilgili bir açıklama yapmasa da Nevşehir halkına yönelik verdiği mesajlarla gündem oluşturdu.

Konuşmasının önemli bölümünü vatandaşlarla kurduğu ilişkiye ayıran Başkan Arı, Nevşehir halkının kendisine gösterdiği desteği unutmadığını vurgulayarak şu ifadeleri kullandı: "Bu şehrin insanları bizi öyle bir bağrına bastı, öyle bir vefa gösterdi, öyle bir kadirşinaslık gösterdi ki bunun karşılığında bir insan olarak her şeyden önce şahsım ve beraberinde yürüdüğüm yol arkadaşlarım bunun karşılığında bu milletin bu gösterdiklerinin karşısında yapması gereken tek şey bu milletin hiçbir ferdini incitmemekti. Onların bu gönülden bize var ettikleri desteği ve yeniden bizim ayağa kalkmamıza vesile olan tavırları karşısında bizim de onları başımızın tacı bilmemizdi."

"BİZE OY VERSİN VERMESİN HERKESE EŞİT HİZMET ETTİK"

Göreve geldikleri günden bu yana ayrım yapmadan hizmet etmeye çalıştıklarını belirten Arı, Nevşehir'de yaşayan herkesin eşit şekilde hizmet aldığını söyledi.

BBP Nevşehir'den dikkat çeken buluşma! Tecrübeli isimle bir araya geldiler
BBP Nevşehir'den dikkat çeken buluşma! Tecrübeli isimle bir araya geldiler
İçeriği Görüntüle

Başkan Arı konuşmasının devamında şu sözlere yer verdi: "Bize ister oy versin ister vermesin. Hangi ideolojiye, hangi ekonomik gruba, hangi kültürel tavra sahip olursa olsun bu şehirde yaşayan vicdan sahibi hiçbir hemşerimiz şunu diyemez ki bu adam bizimle birlikte yol yürüdü, bizim oylarımızı aldı, sonra bizim semtimizden geçmedi. Bize mütevazi ve tevazu ile davranmadı diyemez. Hiçbir kimsenin kalbini kırmadım ve kırmamaya özen gösteriyorum ve devam ediyorum."

Belediyeciliğin mazeret değil çözüm üretme makamı olduğunu vurgulayan Arı, "Çünkü biz sitem makamında değiliz. Çünkü biz mazeret makamında değiliz. Biz bahane üretilen makamda değiliz. Biz sorun çözen, beraberinde bahane üretmeden şehrin ihtiyaçları kapsamında şehrin ihtiyaçlarını gideren, beraberinde de naz yapan değil, nazı çeken olmalıydık." dedi.

"BİRİNCİ ÖNCELİĞİMİZ NEVŞEHİR VE NEVŞEHİR'İN HALKIDIR"

Konuşmasının en dikkat çeken bölümlerinden biri ise belediye çalışanlarına yönelik verdiği mesaj oldu. Arı, belediyecilik anlayışının fedakârlık gerektirdiğini belirterek önceliklerinin her zaman Nevşehir olduğunu söyleyerek, "Ailesini, eşini, çocuklarını herkes sever. Akrabalarını, dostlarını herkes sever. Bunda şevk ve şüphe yok. Sevmeliyiz de fakat birinci önceliğimiz Nevşehir ve Nevşehir'in halkıdır. Eğer birinci önceliğine Nevşehir'i ve Nevşehir'in halkını koymayacak arkadaşımız varsa saygı duyarım. Çünkü başkanım anneme, babama, eşime, çocuklarıma, aileme daha fazla vakit ayıracağım dersek ki hakkıdır ama belediyecilik yapabilecek bir tavır değildir."

"NEVŞEHİR'DEKİ DEĞİŞİM TÜRKİYE'NİN GÜNDEMİNDE"

Göreve geldikleri günden itibaren şehirde önemli bir dönüşüm yaşandığını savunan Arı, bu değişimin sadece Nevşehir'de değil, Türkiye'nin farklı şehirlerinde ve yurt dışında da konuşulduğunu ifade ederek, "Ve şehre geldiğimiz andan itibaren değişim ve dönüşüm şehrin her alanında ortaya çıktı ve görüldü. Sadece bu şehirde yaşayan hemşerilerimiz değil beraberinde gurbette yaşayan hemşerilerimiz, farklı şehirlerdeki ve dünyanın farklı ülkelerinde yaşayan herkes Nevşehir'deki bu değişime, dönüşüme ve beraberinde belediyecilik anlayışıyla belediye başkanının ortaya koyduğu farklı belediye başkanlığı profiline hayranlıkla ve gıpta ile izlediler." diye konuştu.

Konuşmasını Nevşehir'e yönelik hedeflerini anlatarak tamamlayan Arı, şehrin yalnızca fiziki olarak değil, sosyal ve kültürel anlamda da gelişmesi için çalıştıklarını belirterek şu ifadeleri kullandı: "Biz bu şehri imar ve ihya etmeye gayret ediyoruz ama imar ve ihya ederken de neslimizi ihya etmeyi ihmal etmeyeceğiz."

Muhabir: RAVZA NUR BAYDEMİR