Nevşehir’de yaban hayatının korunması ve doğal yaşam alanlarının desteklenmesine yönelik çalışmalar kapsamında önemli bir etkinlik gerçekleştirildi. Nevşehir Doğa Koruma ve Milli Parklar Müdürlüğü tarafından Gülşehir ilçesinin Yeşilöz köyünde düzenlenen programda 300 keklik doğaya salındı.

Programa Gülşehir Belediye Başkan Vekili Serpil Ay, Vali Yardımcısı Mücahit Öztürk, İlçe Kaymakamı Tolga Değirmenci, Tarım İl Müdürü Özgür Memiş, Nevşehir Milli Parklar Müdürü Onur Alçın, İlçe Tarım Müdürü İlter Çiftci, Belediye Meclis Üyesi Hilmi Ergene ve protokol üyeleri katıldı.

Yetkililer, yapılan çalışmanın bölgedeki yaban hayatı popülasyonunun desteklenmesine ve biyolojik çeşitliliğin korunmasına katkı sunduğunu belirtti. Ayrıca kekliklerin doğaya bırakılmasının ekosistem dengesinin sürdürülebilirliği açısından önem taşıdığı ifade edildi.

Etkinlik, Yeşilöz Köyü Muhtarı Murat Ateş’in ev sahipliğinde düzenlenen kahvaltı programıyla sona erdi.

Katılımcılar, organizasyonun gerçekleşmesinde emeği geçenlere teşekkür ederek, çalışmanın bölge için önemine dikkat çekti.

Gülşehir’de haşerelere geçit yok! İlaçlama 7 gün 24 saat sürüyor
Gülşehir’de haşerelere geçit yok! İlaçlama 7 gün 24 saat sürüyor
İçeriği Görüntüle

730949151 18136733845563603 2548611810327090085 N730544851 18136733803563603 6019279599317061100 N730695817 18136733812563603 7476137018861891686 N730732045 18136733836563603 8740322361626092959 N730905556 18136733884563603 6236503048800942669 N730570555 18136733896563603 1056343647165475691 N

Muhabir: A.BERRE EKİCİ