Hacıbektaş Belediye Başkanı Arif Yoldaş Altınok sosyal medya üzerinden paylaşımda bulunarak GES projesi hakkında bilgilendirmelerde bulundu.

Muharrem ayında büyük buluşma! Bütün vatandaşlar davet edildi
Muharrem ayında büyük buluşma! Bütün vatandaşlar davet edildi
İçeriği Görüntüle

Altıok yaptığı paylaşımda, “ 2021 yılında 3. Etap GES Hacıbektaş Belediyesi öz kaynakları ile tamamlayıp, 2 yılda mahsuplaşma hariç yaklaşık 5 milyon TL gelir elde ettik. 4. etap Çatı sistemi GES projemiz için çalışmalarımız devam ediyor. Birileri dedikodu üretmeye devam etsin, biz Hacıbektaş’ımıza hizmet üretmeye devam edeceğiz.” İfadelerine yer verdi.

416026390_10160891418079876_1049147440925132944_n

Kaynak: MEHMET GÜNAY