Damat İbrahim Paşa Spor Salonu’nda oynanan final karşılaşmasında Kapadokya Voleybol takımı, Kayaşehir Voleybol takımını mağlup ederek Nevşehir şampiyonu oldu.

Şehrin kalbinde geleceğe bir mesaj
Şehrin kalbinde geleceğe bir mesaj
İçeriği Görüntüle

Müsabaka sonunda kupa ve madalya töreni düzenlendi. Törene Nevşehir Gençlik ve Spor İl Müdürü Muhsin Özdemir katıldı.

Midi kızlarda Nevşehir şampiyonu olan Kapadokya Voleybol takımı 24-27 Nisan tarihleri arasında düzenlenecek olan bölge şampiyonasında Nevşehir’i temsil edecek.

Voleybol Midi Kızlar Müsabakaları Sona Erdi1Voleybol Midi Kızlar Müsabakaları Sona Erdi

Kaynak: HABER MERKEZİ